Cool List Hungary 2009

Cool List Hungary 2009

Super Mario Andris

21

2009. december 02. - Dr. Cool

 

A szemünk előtt lett Andriskából, az aranyos kisfiúból Super Mario Andris, a szemtelenül jóképű pasas, aki fiatal kora ellenére annyit tud a kúlságról, hogy akár tankönyvet is írhatna róla, ha tanulni nem lenne totálisan uncool dolog.

A bejegyzés trackback címe:

https://coollist2009.blog.hu/api/trackback/id/tr291563638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Acsabi44 2009.12.02. 22:58:13

"...tanulni nem lenne totálisan uncool dolog..."
ezaz mérgezzétek csak a birka beteg "kúúúl" -ozó belterjes generációtokat.
Találkozunk 5 év múlva az aluljáróban. Nekem diploma lesz a kezemben, igaz én nem vagyok "kúúúúl".
Még szerencse, hogy van a világban kb -sokat mondok- pártízezer ilyen barom, aki hallgat erre a süket dumára amit itt nyomtok, a többi hatmilliárd számára a tanulás igenis fontos, helyes dolog.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2009.12.05. 14:00:56

én is a tanulásról akartam írni, de látom ezt más megtette előttem. botrány, h képesek vagytok ilyet leírni.

émi 2010.01.05. 18:19:43

A fő poén, hogy Andrishoz írták, aki - ha jól tudom - főiskolára jár és nagyon helyesen teszi ezt...
süti beállítások módosítása